De kracht van Gen AI in de supply chain

Neem deel aan een informatief webinar over Gen AI in de supply chain en warehousemanagementsystemen - schrijf je nu in!

Datum: 26 juni 2024
Tiid: 15.00 uur CET

capgemini-event-desktop V3

De toekomst van supply chain met generatieve AI

Capgemini Invent en Manhattan nodigen u uit voor een exclusief webinar woensdag 26 juni 2024, waar we het transformerende potentieel van Generative AI in supply chain management en warehousemanagementsystemen (WMS) zullen bespreken. Dit is een unieke kans om waardevolle inzichten te krijgen van industrieleiders en te ontdekken hoe Gen AI een revolutie teweeg kan brengen in uw operaties. We kijken ernaar uit onze inzichten te delen en ons verder te verdiepen in Gen AI-toepassingen en te zien hoe we de toekomst van WMS en supply chain management vorm kunnen geven!

Onze unieke samenwerking
Ontdek hoe de samenwerking tussen Capgemini Invent en Manhattan de toekomst van supply chain en warehouse management vormgeeft.

Het beeld van de toekomst
Luister naar onze industrieleiders die hun visie op Gen AI in de industrie delen.

De kracht van Gen AI
Verdiep u in de implicaties van Gen AI in supply chain en WMS en ontdek baanbrekende inzichten en innovatieve toepassingen met onze deskundige panelleden.

Registreer vandaag
Verzeker u nu van een plaats en registreer voor live deelname woensdag 26 juni 2024. Als u de live sessie niet kunt bijwonen, krijgt u door te registreren toegang tot de opname van het webinar, zodat u deze op uw gemak on-demand kunt bekijken.

Samen met onze partner

Capgemini Logo

Capgemini is een wereldwijde leider in het samenwerken met bedrijven die hun business willen transformeren en beheren door de kracht van technologie in te zetten.

Datum: 26 juni 2024

Tijd: 15.00 CET