Manhattan Associates voor de zestiende achtereenvolgende keer benoemd tot een leider in Gartner® Magic Quadrant™ voor WMS

UTRECHT - Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag aangekondigd dat het voor de 16e keer op rij is benoemd tot een leider in Gartner® Magic Quadrant™ voor Warehouse Management Systems. Sinds de start van het rapport in 2006 is Manhattan in elk Gartner WMS Magic Quadrant als een leider erkend.

Manhattan Active® Warehouse Management is cloud-native en gebouwd op een microservices architectuur om de uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan. Deze geavanceerde infrastructuur, met zijn schaalbaarheid en gebruiksgemak, maakt Manhattan Active WM zeer geschikt voor magazijnen met een gemiddelde complexiteit tot 's werelds grootste, meest geautomatiseerde distributiecentra. Het gaat verder dan gewoon picken, verpakken en verzenden om een hyperflow van goederen en informatie te creëren en feilloos uit te voeren. Ook Manhattans Labour Management is voorzien van gedragswetenschap en gamificatie om meer overtuigende en lonende ervaringen voor magazijnmedewerkers te creëren.

"We zijn verheugd dat we opnieuw door Gartner zijn benoemd tot een Magic Quadrant-leider in warehousemanagementsystemen", zegt Adam Kline, senior director Product Management bij Manhattan Associates. "Wij geloven dat dit onze toonaangevende, voortdurende innovatie en toewijding aan het samenbrengen van elk aspect van de supply chain weerspiegelt."

Manhattan is een pionier op het gebied van het samenvoegen van warehouse, arbeidsmanagement, automatisering, transport en yard management tot een allesomvattende oplossing voor supplychain-executie. Deze unificatie ontsluit optimalisatiemogelijkheden zoals nooit tevoren. Manhattan Active® Warehouse Management, ondersteund door de meest ervaren service- en supportteams in de branche en een wereldwijd ecosysteem van partners, wordt geleverd met Yard Management en is een gamechanger voor elk bedrijf dat actief is in snelle en veeleisende omgevingen. Daarnaast vergemakkelijkt het bedrijf de implementatie voor zijn klanten met Manhattan ProActive, een low-code applicatieplatform voor ontwikkelaars dat speciaal is ontworpen om oplossingen die zijn gebouwd op Manhattan Active® platformtechnologie visueel uit te breiden.

Klik HIER om een gratis exemplaar van het Gartner WMS Magic Quadrant te downloaden.

Ontvang up-to-date product-, klant- en partnernieuws rechtstreeks van Manhattan Associates op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Gartner Disclaimer

GARTNER is een gedeponeerd handelsmerk en dienstmerk van Gartner en Magic Quadrant is een gedeponeerd handelsmerk van Gartner, Inc. en/of haar dochterondernemingen in de Verenigde Staten en internationaal en worden hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt afgebeeld in haar onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te kiezen met de hoogste ratings of een andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Contactpersoon media

Martine Toussaint